Vikatilanteet

Mitä kannattaa tehdä ennen yhteydenottoa?
Anna verkkolaitteellesi ns. sähköresettiKäytännössä siis mahdollinen wifilaite, kytkin, reititin, mediamuunnin kytketään pois virroista ja käynnistetään uudestaan.
Käynnistä laitteesi uudestaanJos laitteesi ei saa internet-yhteyttä, käynnistä se uudestaan.
Anna mediamuuntimelle ns. sähköresettiMikäli mediamuuntimessasi (CTS) palaa tai vilkkuu WAN led, niin mediamuuntimesi ja laitekeskuksen välinen yhteys on suurella todennäköisyydellä kunnossa. Joskus on kuitenkin mediamuuntimelle joutuu antamaan sähköresetin, vaikka WAN led palaa, yhteyden varmistamiseksi.

.

Mikä ei toimi?

Televisio ei toimi, muut internetin palvelut toimivat.Ota yhteys Maxivisioniin
Puhelimella 09 3508 2670
tuki@maxivision.fi
Netti ei toimi, WAN -valo asuntoon sisääntuodussa verkkolaitteessa kuitenkin palaa.Ota yhteys palveluoperaattoriisi.
Lounea Palvelut Oyhttps://www.lounea.fi/yksityisille/ota-yhteytta
Telia OyjPuhelimella 020 690 400.
https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-hairiot
Netti ei toimi eikä WAN-valo pala?Ota yhteys KTVO:hon.
Soita 0400 801 517.